dinsdag 18 augustus 2009

Chinese muur



4 opmerkingen:

  1. prachtige spread weer Annelies..en die trap achter je zeg!! poeh dat is zeker een klim. het ziet er erg indrukwekkend uit moet ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annelies! Wat leuk dat je mijn blog leest..ik had je al eens bij Teunie zien staan en ik zie nu dat je zelf ook een blog hebt. Mooie LO's maak je hoor! Maar heb ik je nu vandaag in het blad van "groot gezin" zien staan?! Met dat artikel over de reis naar China? Wat een toeval! Ik heb ook een lidmaatschap daar, al zijn we maar met z'n zessen, het is toch leuk. Dat je nog tijd hebt om te scrappen vindt ik wel knap hoor, je bent vast een kei in organiseren.. Fijn weekeind toegewenst en groetjes van mama Lieveheersbeestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ben ik ja, Mama Lieveheersbeestje, in het blad van Groot Gezin. Ik zal het je nog sterker vertellen: Ik heb zelfs twéé blogs. Een voor mijn scrapsels en een voor mijn privé-avonturen.
    De laatste is besloten, maar je bent ook welkom als je het leuk vindt. Ik lees jouw blog ook per slot van rekening ;-)
    Stuur maar een mailtje naar aaevandiepen apestaartje "hetepost" dot com, dan krijg je een uitnodiging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annelies, ik kwam hier via jouw reactie op eenvoudigleven.blogspot.com. Leuk blog heb je hier en die creatie met oude foto's en scrapbook techniek vind ik geweldig! Je blog met het zestal kon ik niet op....jammer had ik leuk gevonden. maar moet hiervoor uitgenodigd zijn/worden????

    een fijne dag nog!
    Lavender, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen