zondag 28 maart 2010

Twee kaartjes


5 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes hoor
    maare mis je verhalen op je blog
    of schrijf je helemaal niet meer?
    Kusss Jootje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zit op mijn andere blog, Jopie.... Ik heb er twee. Die met verhalen moet je voor inloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Annelies. Die vogeltjes vind ik leuk!! (HINT, je hebt mijn e-mail nog wel he?? hahahha)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, die Lenet, natuurlijk heb ik jouw email nog. Maar die vogeltjes kwam van een vintage-vel met plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was alle adressen kwijt nadat de packard bell alle software verwijderd had, voor het plaatsen van een nieuwe spatiebalk
    GRRRRRRRRR
    zou je mij het adres willen geven?

    Kusss Jootje

    BeantwoordenVerwijderen