zondag 24 oktober 2010

Mijn opa

Voor mijn vaders verjaardag maakte ik een mini-album in een koffertje. Ik heb als thema het liedje "Mijn Opa". Het boekje en het koffertje zijn van 7Gypsies, het papier is Vintage Valentine van Fancy Pants.
Alle kleinkinderen staan erin, met elke een stukje van het refrein bij hun foto. De coupletjes zijn apart verwerkt. Vanwege de hoeveelheid kleinkinderen (11) is het boekje zowel aan de voorkant als aan de achterkant bewerkt. Op de tags achter de foto's hebben de kinderen allemaal een felicitatie voor opa geschreven.




7 opmerkingen:

  1. Wat vind ik het mooi Annelies, echt een prachtig cadeau!!! Wat zal je vader hier blij mee zijn. Vooral ook leuk omdat al je kinderen er aan meegewerkt hebben. Prachtig vintage en heel mooi geborduurd.
    Ik dacht dat ik juw Blog al volgde maar zie mijn foto niet, vanaf vandaag ga ik je zeker volgen,

    Groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Annelies heel mooi afgewerkt met het stiksel en supergaaf papier. Wat een mooi cadeau voor opa, en geweldig dat ze ook allemaal een persoonlijke boodschap hebben geschreven. Het liedje zit de hele dag al in mijn hoofd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is prachtig geworden! Schitterende afwerking en lekker vintage...dat past wel bij opa's! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk idee en het is een prachtig boekje geworden, super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig cadeau....super mooi geworden...zal je Vader wel erg blij mee zijn....vooral dat de kids er aan hebben mee geholpen..top meis.

    groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. viavia kom ik zomaar op deze blog...en ik moet je gewoon ff zeggen dat ik helemaal weg ben van dit prachtige doosje met inhoud! TOP!!
    groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen